Muž na dietě. 5x jednoduchá fit večeře

Když hubne muž, je to vždycky trochu specifické. Nejdřív se potřebují řádně hecnout a pak teprve řešit dietu. Chlapi taky potřebují mít systém a nejlíp, aby někdo uvařil za ně. Žádné koktejly nebo zázračné elixíry.. Ve zkratce, muž chce jednoduchost a poctivé jídlo, žádná šidítka. Takže jestli zrovna řešíte, jakou dietní rychlovku si dát k večeři, máte to mít.

Omeleta se šunkou, sýrem a žampiony

Evergreen. Vajíčka rozhodně nejsou jen snídaňová záležitost, díky vysokému obsahu proteinu a se hodí i jako lehká večeře. Jak na omeletku? 2 vajíčka (nebo proteinová omeleta jako směs), žampiony, kvalitní šunka, sýr, cibule, lžíce olivového oleje, sůl a pepř.

Na lžíci olivového oleje a cibulce opečte žampiony. Poté si připravte omeletu zjemněnou trochou mléka a na téměř hotovou položte šunku a sýr. Naplňte žampiony, přeložte a nešetřete kořením.

Další variantou náplně může být špenát/sýr, kuřecí maso, uzený losos, chorizo, mozarella, grilovaná zelenina. A nebojte se experimentovat s kořením!

Bramboráky se zelím

Tradiční chlapská večeře, kterou si nemusíte odpustit ani na dietě. Stačí si ulehčit práci kvalitní proteinovou směsí na bramboráky. Jak na to? Kromě směsi je třeba 100 g červeného/bílého sterilovaného či čerstvého zelí. 1/2 lžičky olivového oleje, majoránka, česnek, cibule dle chuti a pepř a sůl. Směs připravte dle návodu a dochuťte kořením a česnekem podle vkusu.

Bramboráčky pak připravte na kvalitní pánvi se silným dnem a olivovém oleji. Zelí propláchneme, osolíme, vmícháme na kostičky pokrájenou cibuli a bleskově povaříme. 

Grilované kuřecí prso s omáčkou

Kuřecí maso je plné přírodního proteinu. Prso je hotové během chvilky, stačí si maso den předem naložit. Na jednu porci je třeba kuřecí prso, zelenina a koření dle chuti. Naše oblíbená marináda je z olivového oleje, mořské soli, citronu, pepře a chilli.

Pro změnu se hodí třeba uzená paprika/kombinace estragonu/rozmarýnu. Jako přílohu se nebojte naložit třeba i fazolky, brokolici nebo žampiony. Zhruba hodinku naložené maso a přílohu opečte na kontaktním grilu nebo pánvi a podávejte se salátkem. 

Produkt tip: Na naložení se hodí i hotová omáčka ve skleničce. Skvěle funguje barbecue. 

Proteinový burger se salátem

Vystačíte si s hotovým proteinovým burgerem, zeleninou dle chuti, olivovým olejem, solí, pepřem, chilli a salátovým kořením.

A jak na to? Burger nechte venku min 15 minut před přípravou. Na pánvi nebo kontaktním grilu ho po obou stranách opečte dozlatova. Připravte salátek dle vlastní chuti, super je klasika z variace salátů, okurky a rajčete. Přidejte lžíci oleje a dochuťte solí, pepřem a oblíbenými bylinkami. K tomu se hodí malé množství omáčky jako je barbecue nebo  a větší než malé množství chilli. 

TIP: Pokud své dietní stravování rádi necháváte na jiných, vyzkoušejte si VICTOR, dietu přesně pro muže. Jednoduchý systém, výběr ze 4 balíčků a poctivá hotová jídla. Vše je jasně dané a nesklouznete k náhražkám. 

Wok pánev

Jednoduchá variace na klasiku asijské kuchyně. Potřeba je kuřecí/hovězí maso na nudličky, cibule, bambusové výhonky, mrkev, paprika, rajčata (nebo protlak/omáčka), zázvor, sójovka, sůl, pepř, koriandr a hlavně, pánev wok.

Maso podusíme na cibuli a zázvoru, přidáme trošku česneku a postupně zeleninu, bambus a koření. Pokud chceme krémovější, použijeme protlak či omáčku. K tomu jasmínová rýže a dozdobit koriandrem. Perfektní večeře za 30min!