Bílkoviny, kam se podíváš? Co se opravdu jí na keto dietě.

Jak funguje proteinová dieta už víte. Tělo se snaží dostat do ketózy a rychleji tak odbourávat tukové zásoby. Zkrátka fungovat na vlastní tuk. Znamená to méně kalorií, méně tuků, méně sacharidů. Nahradit 3 až 4 běžná denní jídla speciálními pokrmy. Co tedy ale vlastně jíte? Není to jedna velká nuda? A můžete si přitom dát i něco svého?

Proteinové menu

Abyste se dostali do hubnoucího procesu, servírují se speciální jídla, která svým složením odpovídají keto zásadám. Tedy více proteinu, málo tuků a cukrů. Na menu jsou omelety, těstoviny, chleba, polévky, vynikající dezerty, nápoje či už přímo hotová jídla. Na milovníky sladkého čeká třeba puding nebo oblíbené svačinkové tyčinky. Žádné náhražky, ani doplňky výživy, jen kvalitní plnohodnotné jídlo. Jak a kde si vyberete?

TIP: Víte, že existuje dietní croissant plněný čokoládou? Poklady proteinové diety. 

Nechte si poradit

V poradenském centru máte možnost nechat si ušít dietní jídelníček na míru. Pro pohodlné hubnutí si sestavíte menu ze speciální řady proteinových jídel, která vyberete se svým odborným dohledem. Kolik jídel máte na výběr? Nejvíce na světě. K dispozici je okolo 250–300 jídel plných chuti. Proč tak velké množství? Je to relativní. Díky široké nabídce tak můžete hubnout podle vašich chutí, vývoje a výsledků. A to vše ve vlastním tempu.

První fáze: pravidelnost

Nejdůležitější je správně začít. V úvodní fázi diety s nejsilnějším redukčním efektem si během dne dáte 4 proteinová jídla a zeleninu. Ne každá se ale hodí, na začátku se tedy vyhněte mrkvi, rajčatům, kedlubnám, kukuřici a luštěninám. Tělo si brzy zvykne na pravidelný přísun energie, připraví se na příchod stavu ketózy a zahájí tak proces hubnutí. 

TIP: Zajímá vás, co všechno jednotlivé fáze obnáší a co se s vaším tělem děje, co v těle probíhá a kdy uvidíte výsledky? Dozvíte se v Proteinová dieta pod lupou.

Pravé jídlo

V druhé a třetí fázi se vrátí jedno až dvě vlastní jídla denně. Co to znamená? Je to třeba 150g zlehka upraveného libového bílého masa – kuřecí prsa, krůtí prsa, netučné ryby –  připravená ve vodě nebo na páře či vajíčko. Přílohou je zelenina – syrová, vařená, osmahnutá na olivovém oleji nebo dušená. Dochucujeme kořením, citronovou šťávou, sušenou cibulí či česnekem.  

Držte se

Po dosažení optimální váhy je zásadní nesejít z cesty. Udržovací fázi už tedy ladíte se svým nutričním poradcem na základě vlastních potřeb a chuťových preferencí. Na menu je jedno proteinové jídlo a tři vlastní, spolu s vybranou zeleninou a pitným režimem. Dozvíte se vše potřebné o tom, jak správně jíst a kombinovat keto jídelníček. Ve zkratce, jak se nevymlouvat a váhu si udržet natrvalo.