Proteinová dieta pod lupou. Co v těle probíhá a kdy uvidíte výsledky.

Určitě jste o ní už slyšeli. Nízkosacharidová, ketodieta, ketonová, ketogenní nebo bílkovinová dieta hýbe světem diet a s vaším tělem dokáže leckdy zázraky. Nemáte hlad, ani chuť na sladké a váha jde dolů sama. Jídelníček se skládá z potravin, které mají nízký glykemický index a zvýšený obsah bílkovin. Je to ale bezpečné? Pokud se s proteinovou dietou dobře zachází, zcela určitě je dobrým sluhou při cestě za štíhlou postavou

Jak to funguje? Méně cukru, více bílkovin

Princip spočívá v náhradě 3-4 běžných jídel speciálními proteinovými pokrmy s nízkou energetickou hodnotou a výrazně omezeným obsahem tuků a cukrů. Díky tomu se v organismu navodí stav ketózy, specifický metabolický proces, který zajišťuje přednostní odbourávání tukových zásob. Ve zkratce, tělo začne fungovat na vlastní tuk. 

TIP: Chcete si to zkusit, ale nejste si jistí? Začněte s individuálním balíčkem na 14 dní podle vlastního výběru. Sami tak zjistíte, jestli vám proteinová dieta vyhovuje.

Hubnutí na míru ve 3-4 fázích

Jednotlivé fáze se od sebe liší poměrem počtu konzumovaných proteinových/vlastních jídel, jejich postupně se zvyšující energetickou hodnotou a množstvím sacharidů. Počet a trvání fází vám poradí nutriční specialista na základě vašich představ a úvodního měření těla. Pokud chcete hubnout pod dohledem, připravte se na 4 fáze, na online proces stačí 3. 

TIP Nejste na to sami. Abyste si neuškodili, proteinová dieta se zejména ze začátku doporučuje praktikovat pod dohledem odborníka. Udělejte první krok a domluvte si KONZULTACI. 

Kdy uvidím výsledky?

Nejvíc viditelná změna přijde v první fázi. Čekají vás 3 proteinová a jedno vlastní jídlo denně a chytré nastartování hubnutí, Ketóza si pak s kily poradí velmi rychle. Zhubnout můžete i 15 kg a bude na to stačit jen 6-8 týdnů. Ve druhé fázi se během tří týdnů postupně vrátíte zpět k běžné stravě a s tím se stabilizuje i vaše váha. Poslední fáze (většinou kolem 5 týdnů) jsou již bez omezení. Je téměř jisté, že jste dosáhli svého cíle a celý proces je u konce. 

Jak nenabrat kila zpět

Proteinová dieta je bezpečná cesta, jak rychle zhubnout a nastartovat metabolismus. Bez následného najetí na vyváženou stravu si ale trvalou štíhlost neudržíte. Je tedy opravdu důležité projít všechny fáze. Nejen hubnoucí a stabilizační, ale hlavně, naučit se správným stravovacím návykům. Jen díky nim se vyhnete jo-jo efektu a váhu si udržíte.