Nemám na dietu čas. Proč na úpravu stravy nepotřebujete nový kalendář.

Krabičkování, každodenní fitko a teplá večeře. Jestli pro vás tenhle scénář představou z říše snů, pak jste hubnutí nejspíš odsunula na neurčito. Ještě to ale nevzdávejte. Nebudeme lhát, zdravé snížení váhy může být časově náročnější, obzvlášť pokud toužíte po větší změně. Ne vždy je ale potřeba natahovat den vařením nebo cvičit do úmoru. Stačí využít čas, který máte a zaměřit se na menší kroky.  Ať už jste sebevytíženější, mini hubnoucí strategie fungují..  

Našetřete si čas k pohybu

Mít na cvičení půl nebo celou hodinu času je ideální. Rozhodně to ale není povinnost. Pokud si aktivitu si rozložíte na míru svého dne nebo klidně celého týdne, svoje cíle si splníte mnohem jednodušeji. A ještě jeden tip. Slevy má rád téměř každý, využijte je ve svůj prospěch i v hubnutí. Sbírejte čas k pohybu stejně jako studujete slevový leták. Pravidelně si střihněte malé akce v podobě pár dřepů nebo kroků navíc tam a tady a finální účet vás překvapí. Bude to pořádná částka. 

TIP: Osobní produktivita. Jak si zorganizovat život s dietou a nezbláznit se z toho.

Malé chytré výměny

S výběrem jídla je to úplně stejné jako se sbíráním slev. Začněte nenápadně a když vydržíte, ve výsledku ušetříte spousta kalorií. Ať už je to třeba vynechaný plátek masa nebo lehčí dresink, pro každou část jídelníčku se vždycky najde lepší varianta. Zaměřte se na bílkoviny a tu a tam nahrazujte běžné jídlo proteinovými alternativami. Nezapomínejte ani na pití, i tam se skrývá spousta možností. Zkrátka, existuje nespočet malých věcí, díky kterým ušetříte spousta kalorií. A nebude vás to stát ani o minutu navíc.

VICTUS

Vyzkoušejte třeba proteinovou variantu klasického pečiva. Bageta plná bílkovin zasytí na dlouhou dobu a chutná stejně skvěle. 

Nechte hubnout své víkendy

I když pracujete od rána do večera, někdy prostě volno mít musíte. Využijte ho k chytrému plánování a rovnou si u toho třeba zacvičte. Pokud si dáte za cíl hýbat se alespoň tři hodiny týdně, opřete se do toho plnou silou právě během volna. Během týdne už pak stačí jen málo a máte splněno. 

TIP: Dieta není pro mě. Proč je zdravotní stav často jen výmluvou

Nechte high-tech myslet za vás

Je to tak, jen pár z nás má tolik času a (přiznejme si to) trpělivosti, aby si vedl záznamy o všech číslech kolem diety. Nevadí. Spálené kalorie za nás naštěstí spočítají high-tech vymoženosti v podobě různých chytrých aplikací. Ať už jste příznivkyní náramků typu Fitbit, Jawbone nebo výborné kalorie počítající aplikace MyFitnessPal, ušetříte obrovské množství času. A hlavně, budete mít kompletní přehled.  

TIP: 🏃🏿‍♀️ Fitness, sport trackery, pohyb, životní styl na @365tipů obsahují řadu zajímavých tipů a triků pro používání chytrých udělátek pro sledování pohybových aktivit

Až si tedy příště stoupnete na váhu, vzpomeňte si na jednu věc. Jejímu displeji je celkem jedno, kolik hodin denně máte na hubnutí čas. Mnohem víc ji zajímá, jak chytře je využijete.