Nejsem v tom sama. Jak na rodinné menu v keto stylu, které udělá radost všem

Začala jste s proteinovou dietou a zatím se vám daří jedna báseň. Radost z úspěchu vám ale trochu kalí rodinné obědy a večeře. Skloubit správnou dietu, a zároveň vyvážené jídlo pro vaše nejbližší je totiž oříšek. Co připravit na společný stůl, aby na dietě neskončil i zbytek rodiny? A jak to udělat, aby se z vašeho talíře nestala jen další nudná rutina?

Jedno vlastní jídlo denně během první fáze

I tady máte ale z čeho vybírat. Abyste zhubla správně, potřebujete v něm získat bílkovinu v kombinaci se zeleninou, co voní bylinkami. Na talíři tak můžete mít nejen nízkotučné maso se salátem, ale chutná a zdravá jídla, která nevyžadují dlouhou přípravu. A co si tedy naservírovat?

Začněte třeba italskou klasikou. I na dietě si můžete naservírovat těstoviny nebo rizoto a zavděčit se celé rodině. Vyzkoušejte proteinové tagliatelle s omáčkou arrabbiata, evergreen, který se neomrzí. Pasta z hrachového základu si skvěle rozumí s voňavou omáčkou z rajčat z italského regionu Abruzza a hotová je během chvilky. Střídat můžete i penne, fusilli nebo klasické špagety. A pokud není čas vůbec na nic, není nad špagety bolognese, které budou na stole během 3 minut. 

VICTUS
Proteinové těstoviny tagliatelle

Dnes to vypadá spíš na vegetariánské chutě? Připravte si třeba jídlo z trouby, zapečené lilky s bramborovou kaší a rajčetem, které potěší hlavně vaše děti. Dokonale krémová proteinová kaše je hotová během chvilky. Jako přílohu zkuste také parmentier, již namíchanou směs s bramborami a zeleninou.. A pokud máte znovu chuť na změnu, lilky skvěle doplní fazolky na chilli, vegetariánskou variací na chilli con carne. To houbové rizoto v italském stylu s pravými houbami je krémovou klasikou, která nezklame. 

Co když ale máte za sebou náročný den a rodina si žádá něco vydatnějšího? Na šťavnatý proteinový burger se zeleninovým salátem  si žádný milovník masa nepostěžuje. Masový základ tvoří ze 45 % kuřecí maso, sojová bílkovina a rostlinná vláknina a navíc je bez lepku i laktózy. Jak na něj? Po obou stranách ho opečte na grilu dozlatova a doplňte oblíbeným salátem. Skvělá je klasika z listových salátů, okurky a rajčete, ale dopřejte si kombinaci podle chuti. Hotovo. 

Sladká tečka a něco navíc

Palačinky milují děti i dospělí a připravíte je během chvilky. Užijte si je jen tak s oblíbenou marmeládou, exotickou se strouhaným kokosem, francouzskou s vůní citronu nebo americkou klasiku s banánem a čokoládou

Co dál? Více než 300 druhů potravin je inspirací skoro na každý den v roce. A pokud není čas vůbec na nic, vsaďte na hotová jídla, kvalitní a téměř okamžitě připravená. Když to chce klasiku nebo naopak trochu exotiky, variace na oblíbené recepty potěší každou chuť. A k tomu obsahují velkou porci proteinu. Ať už si dneska dáte společně cokoliv, jedno je jisté. Vaření s Victus vás bude bavit!