Keto dieta a kolo. Jak je sladit?

Ať už si zajezdíte jen rekreačně nebo si nezadáte s vrcholovými sportovci, určitě vás to napadlo. Co se stane, když naskočím na ketodietu? Jak to zamává s výkonem, a čím doplňovat energii? Navzdory všem mylným představám, i při vytrvalostních sportech vám KETO jízda může sednout. Než se ale rozjedete, přečtěte si, co byste měli určitě vědět. 

Pokračování textu Keto dieta a kolo. Jak je sladit?

Keto jako životní styl. Vyzkoušejte každodenní zdravé recepty

Žijete KETO lifestyle? Pokud také jíte jídla bez sacharidů, zato plné zdravých tuků, jste v ketóze a palivem vašeho těla je váš vlastní tuk, už jste asi pocítili jeho pozitivní účinky. Určitě jste něco zhubli, cítíte se mladší a vůbec skvěle, zlepšili jste svůj zdravotní stav a v neposlední řadě také náladu. Jen tak dál! Keto je záležitost na celý život a v případě, že je tato cesta pro vás ta pravá, prostě životní styl. Inspirujte se recepty na českou klasiku v KETO verzi.

Pokračování textu Keto jako životní styl. Vyzkoušejte každodenní zdravé recepty

Jak zhubnout stehna a vytvarovat zadek. Top cviky od odborníků

Štíhlá stehna a pevný zadek jsou častým cílem (nejen) hubnoucích. Ať už je ale chcete shodit vytvarovat postavu či shodit pár kil, neměli byste zapomenout, že nejlepších výsledků docílíte jen komplexním přístupem. V hlavní roli není jen cvičení, ale taky správně nastavený jídelníček, dostatek regenerace, pitný režim a v neposlední řadě psychická pohoda. Máte? Pak jste připraveni na postavu přesně podle vašich snů. 

Pokračování textu Jak zhubnout stehna a vytvarovat zadek. Top cviky od odborníků

AvoGang: 5x keto avokádo recepty

Není krásnější zelené než té avokádové. Je jasná, teplá a pozitivní. A ta chuť. Krémová, rozplývající se na jazyku. Ale hlavně, avokádo má všechno, co potřebujete. Je bohatým zdrojem minerálních látek draslíku, mědi, magnesia, fosforu a vitamínů. Dužina obsahuje jen miniaturní množství cukru, zato velké množství zdravých tuků. Přesto je dietní – obsažené tuky jsou rostlinného původu a spolehlivě zasytí. Avokádo je prostě láska. Jak si ho užít pokaždé jinak? Inspirujte se KETO recepty na každý den. 

Pokračování textu AvoGang: 5x keto avokádo recepty

Jak jíst více zdravých tuků i na dietě a snížit cholesterol.

O strašáku jménem cholesterol a zdraví prospěšných Omega 3 už řeč byla. Víte tak, že některé tuky jsou pro nás nejen prospěšné, ale pro optimální hladinu cholesterolu nezbytné. Jak jich tedy do jídelníčku dostat více? V první řadě je třeba si uvědomit často opomíjený fakt. Každý jsme jedinečný a naše chutě se různí. Stejně jako není dobré jíst stále ta stejná jídla, i zdroje zdravých tuků by měly být hlavně různorodé. Ať už tedy máte rádi ořechy, ořechová másla nebo třeba semínka, využijte následující tipy jako inspiraci k tomu, abyste si vybrali to své. 

Pokračování textu Jak jíst více zdravých tuků i na dietě a snížit cholesterol.

Strašák jménem cholesterol. Čím ho snížit a proč jíst Omega 3?

Cholesterol nebolí. Zvýšenou hladinu v krvi mohou mít lidé s problémy s váhou, ale neplatí to vždy. Sama jsem toho důkazem – i velmi štíhlí jedinci mohou s cholesterolem bojovat. Jak jste na tom vy? Taky už zobete tabletky a nejrůznější potravinové doplňky? Pokud ale nepatříte mezi přibližně procento osob, jejichž organismus si s cholesterolem neporadí, není to nutné. Dost možná stačí vsadit jen na jiné jídlo, méně cukru a pohyb.

Pokračování textu Strašák jménem cholesterol. Čím ho snížit a proč jíst Omega 3?

Dieta a zánět slinivky? Tipy na denní jídelníček a recepty.

O zánětu slinivky se příliš nemluví. Přesto je nebezpečnější, než se zdá a může skončit i smrtí. Léčba se táhne a obnáší přísný režim zahrnují klid a dietu. Nejrizikovější skupinou jsou muži ve středním věku, jako důsledek stresu, nezdravého jídelníčku a nulové fyzické aktivity. Příčiny mohou být i jiné, ale dobrá zpráva. Všemu se dá předejít – stačí žít zdravě. Zkrátka, vědět, co jíst a tak akorát se hýbat

Pokračování textu Dieta a zánět slinivky? Tipy na denní jídelníček a recepty.

Keto polévky. Recepty, které zahřejí a pomohou zhubnout

Říká se, že polévka je grunt. K tomu přidejte fakt, že jde o skvělé nízkosacharidové jídlo s (opravdu) snadnou přípravou a širokou škálou chutí. Uvařit ji můžete v podstatě z čehokoliv, což inspiruje k využití přebytků. A to pořád není všechno. Experimentování s dochucením pomocí koření a bylinek omezuje snad jen váš vkus a navíc, jde o perfektní kancelářské jídlo. Pokud nemáte kde ohřívat, jednoduše ji přineste v termosce. Tak dobrou chuť! 

Pokračování textu Keto polévky. Recepty, které zahřejí a pomohou zhubnout

Mám keto chřipku! 10 příznaků, které ohlašují příchod ketózy

Pokud jste právě odstartovali s keto dietou, čeká vás nízkosacharidová strava plná proteinů a zdravých tuků. A do týdne také ketóza. Co to je a proč se vyplatí hubnout na vlastní tuk už asi víte, jak ale poznáte její příchod? Spolehlivě. Než si totiž užijete všechny výhody zrychleného spalování tuků, nejspíš vás trochu potrápí chřipka. Tedy keto chřipka. Jaká je desítka nejčastějších příznaků a jak je překonat? 

Pokračování textu Mám keto chřipku! 10 příznaků, které ohlašují příchod ketózy

Lehkým krokem. Proč je chůze dobrá na hubnutí a jak ji využít každý den.

Chůze je pro člověka nejpřirozenější pohyb. Nejen, že zapojuje klouby a posiluje svaly, ale má ji ráda i vaše psychika. Je ale možné za pomoci chůze zhubnout? Rozhodně ano. Pravidelná chůze je jednou z nejjednodušších forem cvičení, které můžete provozovat každý den, a zároveň si zlepšit kondici a celkové zdraví. Není ale chůze jako chůze. Jaký způsob tedy zvolit, a jak rychle kráčet každým dnem?

Pokračování textu Lehkým krokem. Proč je chůze dobrá na hubnutí a jak ji využít každý den.